Vertrek naar IJsland

9 juli 2013 - Grindavík, IJsland

Ilke brengt ons weg naar het station. Om 09.45 met de trein naar Schiphol, waar we om 11.00 uur zijn. Bagage wegbrengen en dan lunchen op het panorama terras. Vliegtuig vertrekt keurig op tijd en na 3 uur vliegen zijn we op IJsland. Het is hier 10 graden en bewolkt. We worden door iemand van het verhuurbedrijf opgepikt en krijgen uitleg over de camper. We zijn erg blij met deze service! Het is een erg mooie, vrij nieuwe camper. Ik rijd er makkelijk in weg; we gaan geld halen en boodschappen doen. De prijzen vallen wel mee, vergelijkbaar met Frankrijk. We rijden door naar de camping bij Grindavik, het is miezerig weer. De camping is pover maar netjes; er is wel een mooi gezamenlijk gedeelte voor te koken, eten etc. De camper moeten nog wat i richten met onze spullen. Na het koken en eten gaan we vrij snel slapen. De eerste indruk van IJsland is goed.

1. Heleen:
    11 juli 2013
    Hoi allemaal,
    Wat een raar idee dat het bij jullie 10 graden is. Dan zijn die warme bronnen natuurlijk heerlijk :-) Wat voor moois hebben jullie vandaag gezien?
    Groetjes uit een bewolkt Portugal
  2. Janny:
    12 juli 2013
    Wat fijn om zo op de hoogte te blijven...... hier was het kil weer , ik heb de kachel zelfs aangedaan vanmiddag! Wij zijn weer zeer benieuwd naar het volgende verhaal.
    Liefs, E&J
  3. Janny:
    15 juli 2013
    Dag allemaal,
    Dank voor het smsje, ik probeer steeds terug te smsen maar het is niet gelukt.
    Vandaag zijn jullie naar Reyklavik geweest...en morgen weer in het vliegtuig.
    Wij hebben prachtig weer momenteel.
    Liefs, J.